Τα εργαστήρια Smart Camp δεν θα πραγματοποιηθούν φέτος

Πρόγραμμα

×

Μήνυμα σφάλματος

Deprecated function: implode(): Passing glue string after array is deprecated. Swap the parameters στην drupal_get_feeds() (γραμμή 394 του /home1/isldemok/public_html/smart-camp.iit.demokritos.gr/includes/common.inc).

A' Κύκλος - Εισαγωγικό

Μέρα 1η

  • Εισαγωγή στο Animation.
  • Τεχνικές και κατηγοριοποιήσεις.
  • Προβολή παραδειγμάτων από κάθε τεχνική (2d, stop motion, 3d) και βίντεο με τη διαδικασία δημιουργίας τους.
  • Τα στάδια πριν την παραγωγή. Σενάριο και Σχεδιασμός (Storyboard, Styleframe, Design).
  • Εισαγωγή στην Ψηφιακή Επεξεργασία Εικόνας.
  • Δημιουργία απλών σχημάτων. Το περίγραμμα και το γέμισμα.
  • Χρώμα.
  • Επίπεδα.
  • Χρήση πινέλων. Ζωγραφίζοντας ψηφιακά.
  • Άσκηση: Δημιουργία animation με ψηφιακές μεθόδους, το παράδειγμα μιας μπάλας που αναπηδά.

Μέρα 2η

  • Φωτογράφιση μαθητών για την δημιουργία ψηφιακών χαρακτήρων για animation.
  • Εισαγωγή εικόνας σε πρόγραμμα ψηφιακής επεξεργασίας.
  • Διαδικασία επιλογής αντικειμένου και αποκόλλησης από το περιβάλλον.
  • Δημιουργία ψηφιακού χαρακτήρα για animation.
  • Κίνηση ψηφιακού χαρακτήρα.
  • Άσκηση: Δημιουργία ψηφιακού animation ενός χαρακτήρα που περπατά.

Μέρα 3η

  • Εισαγωγή στο projection mapping.
  • Ιστορική αναδρομή και παρουσίαση τεχνικών που έχουν χρησιμοποιηθεί από τις αρχές του 20ου αιώνα, έως σήμερα.
  • Πού χρησιμοποιείται το projection mapping? Παραδείγματα εφαρμογής.
  • Γνωριμία με λογισμικό προσαρμογής προβολής σε γεωμετρία. Εξοικείωση με την έννοια της μάσκας και του πλέγματος.
  • Εισαγωγική ασκηση 01: μαρκάρισμα περιγραμματος/ακμών μακετας.
  • Εισαγωγική ασκηση 02: ανάθεση διαφορετικού χρώματος σε καθεμία από τις πλευρές της μακετας.
  • Παρουσίαση demo project και pipeline (ακολουθία σταδίων εργασίας για mapping σε μακέτα.
  • Παρουσίαση τελικής άσκησης: “Οδός Ονείρων”. Προβολή μίας εικονικής αθηναϊκής γειτονιάς στη μακέτα, όπου τα παιδιά καλούνται να δημιουργήσουν ένα animation στους εσωτερικούς χώρους των κτιρίων, συνδυάζοντας τις τεχνικές των προηγούμενων ασκήσεων.
  • Ανάθεση επιφάνειας εργασίας κάθε μαθητή και επεξεργασία σεναρίου.
  • Προετοιμασία υλικού για το τελικό animation.

Μέρα 4η

  • Επεξεργασία και σύνθεση των τελικών animations.
  • Δοκιμές προσαρμογής προβολής και δημιουργία μάσκας για κάθε βίντεο.

Μέρα 5η

  • Τελευταίες πινελιές!
  • Παρουσίαση.

Β' Κύκλος - Προχωρημένο

Μέρα 1η

  • Σχεδιασμός χαρακτήρα (Character Design). Εισαγωγή και παραδείγματα. Ανάπτυξη ιδεών για τη δημιουργία ενός χαρακτήρα - μορφολογικά στοιχεία, προσωπικότητα και δράσεις. Σκίτσα και προσχέδια.
  • Δημιουργία σεναρίου για ένα animation.

Μέρα 2η

  • Δημιουργία του δισδιάστατου χαρακτήρα σε ψηφιακό περιβάλλον (σύνθεση απλών σχημάτων), με δομή για χρήση σε animation.
  • Σχεδιασμός του περιβάλλοντος που διαδραματίζεται η ιστορία.

Μέρα 3η & 4η

  • Εισαγωγή των στοιχείων σε πρόγραμμα δημιουργίας 2d animation.
  • Κίνηση του χαρακτήρα και επιμέρους δράσεις.
  • Ήχος.
  • Δημιουργία τίτλων.
  • Παραγωγή τελικού βίντεο και μεταφόρτωση σε ιστοσελίδες προώθησης βίντεο (vimeo, youtube κλπ).
  • Παρουσίαση παραδειγμάτων διάδρασης.

Μέρα 5η

  • Διάδραση με κίνηση του χαρακτήρα σε πραγματικό χρόνο.
  • Τελική παρουσίαση.