Ινώ Θεοδώρου
Η Ινώ Θεοδώρου είναι Αρχιτέκτων Μηχανικός, απόφοιτος του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας (2010). Το 2014 ολοκλήρωσε το ελληνογαλλικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών της ΑΣΚΤ και του Universite Paris 8, "Τέχνη, Εικονική Πραγματικότητα και Πολυχρηστικά συστήματα Καλλιτεχνικής Έκφρασης". Η διπλωματική της εργασία πραγματεύεται τις δυνατότητες μίας διαδραστικής, οπτικής μεταμόρφωσης της αρχιτεκτονικής με τη βοήθεια της τεχνικής του projection mapping. Από το 2008 έχει συνεργαστεί με τεχνικά γραφεία στην Αθήνα σε έργα σχεδιασμού και επίβλεψης, αλλά και με εικαστικές ομάδες, συμμετέχοντας στην παραγωγή και το στήσιμο εκθέσεων. Από το Νοέμβριο του 2014 συνεργάζεται με το ΕΚΕΦΕ Δημόκριτος σε έργα που αφορούν την τρισδιάστατη μοντελοποίηση/animation και τον προγραμματισμό σε περιβάλλον Unity.
Σοφία Μητσιγκόλα
Η Σοφία Μητσιγκόλα είναι Αρχιτέκτων Μηχανικός, απόφοιτος του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης (2016). Κατά τη φοίτηση της αποτέλεσε ενεργό μέλος της ακαδημαϊκής ερευνητικής ομάδας “Sindefin”, μέσω της οποίας συμμετείχε σε επικουρίες μαθημάτων καθώς και στο σχεδιασμό ερευνητικών προτάσεων, σχετικών με διαδραστικές και υβριδικές εμπειρίες παιχνιδιού στον αστικό ιστό. Η ερευνητική της εργασία εξερευνά τη σχέση του σχεδιασμού ενός ηλεκτρονικού παιχνιδιού με τον αρχιτεκτονικό σχεδιασμό, κάτι που υλοποιεί πειραματικά αργότερα στη διπλωματική της εργασία, στην οποία σχεδιάζει και αναπτύσσει το “Τhe Artemis Videogame”. Από το 2016 εργάζεται σε τεχνικά γραφεία στη Θεσσαλονίκη αναλαμβάνοντας εκτός των τεχνικών σχεδίων, την αναπαράσταση αρχιτεκτονικών εσωτερικών χώρων μέσω εικονικής πραγματικότητας. Από τον Σεπτέμβριο του 2017 εργάζεται στο εργαστήριο Ολοκληρωμένων Συστημάτων του ΕΚΕΦΕ Δημόκριτος, αναλαμβάνοντας έργα που αφορούν την τρισδιάστατη απεικόνιση και το 3d Projection Mapping.
Μαρία Μπέσσα
Η Μαρία Μπέσσα είναι Αρχιτέκτονας Μηχανικός (μέλος ΤΕΕ), απόφοιτη της Σχολής Αρχιτεκτονικής ΕΜΠ (2006). Έχει λάβει Master of Architecture από την Architectural Association (AA) του Λονδίνου και έχει ολοκληρώσει σεμινάριο στον προγραμματισμό στο πλαίσιο του μεταπτυχιακού προγράμματος Computing and Design του UEL . Έχει εργαστεί ως "Computational Designer" στο τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης του αρχιτεκτονικού γραφείου "AEDAS Architects" στο Λονδίνο. Εργάζεται ως ελεύθερος επαγγελματίας στην Αθήνα και διδάσκει στην ειδικότητα Video Games σε δημόσιο ΙΕΚ, ενώ παράλληλα είναι υποψήφια διδάκτωρ στη Σχολή Αρχιτεκτόνων ΕΜΠ. Έχει διακριθεί σε διεθνείς αρχιτεκτονικούς διαγωνισμούς και η δουλειά της έχει δημοσιευτεί στο αρχιτεκτονικό περιοδικό AD Architectural Design των εκδόσεων John Wiley & Sons Ltd.
Αλεξάνδρα Παπαγιάννη
Η Αλεξάνδρα Παπαγιάννη είναι αρχιτέκτονας μηχανικός (μέλος ΤΕΕ) και animator. Αποφοίτησε από το Τμήμα Αρχιτεκτονικής Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και έπειτα ακολούθησε μεταπτυχιακές σπουδές στην Ψηφιακή Κινούμενη Εικόνα (Master in Arts) στο Sir John Cass Department of Art, Media and Design του London Metropolitan University, Ηνωμένο Βασίλειο. Χρησιμοποιώντας διαφορετικά μέσα και τεχνικές πειραματίζεται πάνω στη σχέση του αρχιτεκτονικού χώρου και της κινούμενης εικόνας. Έχει συμμετάσχει με έργα της, animations και καλλιτεχνικές εγκαταστάσεις, σε διάφορα φεστιβάλ τέχνης και κινούμενης εικόνας στην Ελλάδα και την Αγγλία, όπως Fringe Festival (Brighton), Renderyard Short Film Festival (Λονδίνο) και Encounters Short Film Festival με τη διάκριση NAHEMI/Kodak Student Shorts Awards (Bristol). Είναι ιδρυτικό μέλος και καλλιτεχνικός διεθυντής του δημιουργικού γραφείου Emblank, με έδρα το Λονδίνο και παράλληλα εργάζεται ως ερευνήτρια στο Εργαστήριο Ολοκληρωμένων Συστημάτων του ΕΚΕΦΕ Δημόκριτος.
Δάφνη Πολύζου
Η Δάφνη Πολύζου σπούδασε Αρχιτεκτονική στην ESA-Ecole Speciale d’Architecture στο Παρίσι και στη συνεχεία έκανε μεταπτυχιακό στις Ψηφιακές Τέχνες στο πανεπιστήμιο Pompeu Fabra της Βαρκελώνης. Από τότε ενδιαφέρεται να επεξεργαστεί τον συσχετισμό μεταξύ τέχνης και τεχνολογίας και τη σχέση μεταξύ ήχου και εικόνας. Έχει αναπτύξει πολύπλευρη καλλιτεχνική δραστηριότητα στον τομέα των διαδραστικών εγκαταστάσεων, νέων μέσων, performances και video art. Τη συγκεκριμένη περίοδο, δουλεύει στο Εργαστήριο Ολοκληρωμένων Συστημάτων ΕΚΕΦΕ "Δ" στον τομέα της εικονικής πραγματικότητας και της παραγωγής 3d animation.
Παναγιώτης Τσιμπιρίδης
Ο Παναγιώτης Τσιμπιρίδης είναι αρχιτέκτονας -μέλος του ΤΕΕ- και computer graphics artist. Έχει αποφοιτήσει από το Center for Advanced Digital Applications του New York University με το MSc in Digital Imaging & Design (2010) και από την Αρχιτεκτονική Σχολή του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (2002). Έχει εργασθεί ως αρχιτέκτονας στην Αθήνα, σε έργα πολυτελών κατοικιών και σε έργα μεγάλης κλίμακας -για τον οργανισμό Αθήνα 2004 και την Philip Morris International- και στην Νέα Υόρκη, σε έργα πολυτελών κατοικιών, εμπορικής χρήσης και γραφειακών χώρων. Ως CG artist, με έμφαση στο 3d animation, εργάσθηκε στη Νέα Υόρκη σε διαφημιστικά στούντιο και στην Ελλάδα για εκπαιδευτικά προγράμματα σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Έχει διδάξει στις ειδικότητες Γραφιστικής, Διακόσμησης και Video Games σε ιδιωτικά και δημόσια ΙΕΚ. Οι μικρού μήκους animation ταινίες του έχουν προβληθεί σε διεθνή φεστιβάλ κινηματογράφου.